Nieuwe foto´s - Reisverslag uit Sevilla, Spanje van esinspanje - WaarBenJij.nu Nieuwe foto´s - Reisverslag uit Sevilla, Spanje van esinspanje - WaarBenJij.nu

Nieuwe foto´s

Door: Esther

Blijf op de hoogte en volg

13 Januari 2005 | Spanje, Sevilla

Wilde alleen even melden dat er weer nieuwe foto´s zijn toegevoegd!

  • 13 Januari 2005 - 13:06

    Jacqueline:

    Leuke foto\'s hoor. Hé, het schiet zeker wel op nu toch? We zullen je binnenkort denk ik wel weer tussen de muzieknoten bij ons zitten? Nog veel plezier daar. Groetjes Jacqueline en Jennifer.

  • 13 Januari 2005 - 16:51

    Anja:

    Ha esther! Zijn echt leuke foto\'s hé! Mijn foto\'s zijn ook wel goed gelukt! Je ziet ze binnenkort wel, maar ga er zeker ook een paar van jou uitprinten oid hoor! Adios! Aña

  • 14 Januari 2005 - 17:47

    Ma:

    hoi esther leuk hoor die foto\'s maar ik wacht toch nog steeds op die speciale foto met ene hoe heet hij ook alweer Mr P.
    Nog 3 1/2 week, of mag ik dat niet zeggen.
    XXX Ma

  • 17 Januari 2005 - 19:27

    Mary De Gunst:

    Leuke foto\\\\\\\'s Esther. Zo te zien heb jij het heel goed naar je zin. En altijd een lekker zonnetje, ik wordt een beetje jaloers. Gr. Mary

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 82
Totaal aantal bezoekers 9645

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: