Mijn eerste berichtje! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van esinspanje - WaarBenJij.nu Mijn eerste berichtje! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van esinspanje - WaarBenJij.nu

Mijn eerste berichtje!

Door: Esther

Blijf op de hoogte en volg

20 Oktober 2004 | Nederland, Amsterdam

Eindelijk is hier dan mijn eigen internetsite..! Via deze site zal ik jullie op de hoogte houden van mijn belevenissen in het (nu nog) warme Spanje.. Natuurlijk ben ik ook benieuwd na alle gebeurtenissen in ons koude kikkerlandje! Reacties zijn daarom van harte welkom.. Ook kunnen jullie e-mailen naar het welbekende adres: hollandsmeisje16@hotmail.com
ps: ja er komen binnenkort ook foto´s op, nog even geduld (mañana, mañana;)

  • 20 Oktober 2004 - 15:36

    Anja:

    Ha esther! leuk je eigen site! hoop dat er heel snel foto's op staan! ben erg nieuwsg..benieuwd hoe alles eruit ziet! x anja

  • 20 Oktober 2004 - 20:01

    Mary De Gunst:

    Goed van jou een eigen website. Ga hem met belangstelling volgen.
    Gr. Mary
    P.S. het regent hier nu keihard

  • 21 Oktober 2004 - 07:13

    Gideon:

    Een eigen website?! Wijs hoor! Laatste nieuwtje: Jacqueline is gisteren geslaagd voor dr rijbewijs! Heb ik eindelijk mijn eigen BOB:-)
    groetjes!

  • 21 Oktober 2004 - 14:06

    Margreet:

    Ik kan wel wat warmbloedig nieuws gebruiken..dus zal proberen je site te blijven volgen, en natuurlijk blijf ik je bombarderen met nieuws uit Zweden.Veel plezier daar!hej då!!! Liefs Margreet

  • 21 Oktober 2004 - 16:58

    Jacqueline En Jennifer:

    Ha Esther,
    Leuk zeg, je eigen site. We merken op deze manier dat jij je daar wel vermaakt! Succes verder.
    Jennifer en Jacqueline.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 80
Totaal aantal bezoekers 9645

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: