Foto´s bij vorige bericht - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van esinspanje - WaarBenJij.nu Foto´s bij vorige bericht - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van esinspanje - WaarBenJij.nu

Foto´s bij vorige bericht

Door: Esther

Blijf op de hoogte en volg

28 Oktober 2004 | Nederland, Amsterdam

Hmmm ik heb net een heel bericht zitten typen plaatst ie hem niet, poging twee dan maar.. Ik heb tijd genoeg, want de antroplogiefaculteit bleek vandaag te staken. Ik kwam bij het lokaal en de professort was gewoon aanwezig, maar vertelde dat er een staking was! Ik vroeg of de professoren misschien meer geld wilden, maar dat wist hij niet... Maandag ook al weer een feestdag, ja ja dat schiet lekker op ;)
Maar eindelijk staan er foto´s op de site, jullie moeten dan wel even naar het vorige bericht, de avonturen van ester in Spanje surven.. Wat er te zien is, de universiteit, een feestje op de talenschool, mijn kamer, de giralda,het huis van Pilatus, de nederlandse delegatie, het strand en het theater van Italica.. Daar zijn we zondag heen geweest, was zo´n oud romeins theater, erg mooi.. De andere opgravingen deden een te groot beroep op je fantasie..
Verder was er gister een Erasmusfeest met als thema de VS en Canada, maar helaas heb ik dat moeten missen, ik was en ben namelijk een beetje ziekjes.. Schrale troost is dat met mij heel Sevilla loopt te hoesten en te proesten.. (Ja ma, ik heb die vitaminepillen geslikt, al vind ik die pilletjes met de ´r´in de maand toch lekkerder) Gelukkiger gaat het alweer iets beter, ik denk dat het door de weerswisselingen komt..
Van het weekend willen we naar Cordoba gaan, maar dat hangt een beetje van het weer af.. Anders wordt het een museumpje hier in Sevilla. Zaterdagavond gaan we in ieder geval bij mij pannekoeken eten..Is er nog iemand die de CSM stroop per expres wil opsturen?
Hasta Pronto
Esther

  • 28 Oktober 2004 - 15:24

    Aletta:

    Hey Es, ziet er fantastisch uit, zou bijna jaloers worden, gelukkig zijn er in Londen ook veel mooie foto-momenten en -lokaties!!! We mailen over mijn bezoekje aan deze blauwe luchten (hoewel in januari...?)

  • 28 Oktober 2004 - 15:29

    Mary De Gunst:

    Ha Esther, mooie foto's. Zo te zien bevalt het je wel.

  • 28 Oktober 2004 - 16:25

    Els:

    Hoi Esther,
    Hardstikke leuk zo'n eigen site! Met die foto's erbij is het helemaal top!
    groetjes Els

  • 29 Oktober 2004 - 07:11

    Gideon:

    hey Esther! Op de foto's te zien vermaak jij je eigen wel. Zo te zien is het meer luieren en feesten dan studeren... groetjes uit een koud kikkerlandje!

  • 30 Oktober 2004 - 09:08

    Corrie:

    hoi esther erg leuk die foto's ik wacht nu nog op een foto van Pablo x ma

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 98
Totaal aantal bezoekers 9645

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: